sâmbătă, 7 iunie 2008

22 saptamani de sarcina

Azi am implinit 22 saptamani de sarcina! Nici nu stiu ce vreau de fapt: sa treaca timpul mai repede, sa-l opresc in loc si sa-i simt miscarile in burtica mea cat mai mult timp....ei! contradictii de gravida!Sunt la a 2 a sarcina, dar constat ca nici acum nu am fost innebunita dupa aceasta perioada. Daca la Dragos nici nu simteam ca sunt gravida, adica siptomele acelea nasoale de greata si alte disconforturi au lipsit, tot nu am plutit euforic in sarcina. Acum m-am luptat cu greturi pana in sapt 18, cand am simtit bebelusul. Sunt mirosuri care si acum imi intorc stomacul pe dos, deja ma misc ca o rata si n-am pus decat 4,5 kg, dar le simt de parca as fi pus o tona. Ce sa fac daca pana la 31 de ani eu nu am avut niciodata mai mult de 50 kg!Unoeri mai glumim si zicem ca poate bebe 3 ar putea fi o fetita, dar sunt convinsa ca as claca emotional la a 3 a sarcina. Sunt innebunita dupa prima intalnire cu bebe, cu tinutul in brate, sa am grija de ei sa-i alint, sa ma joc, sa-i aud cum rad in hohote!Si azi am decis si ce nume va purta al 2 lea baietel: DAVID GABRIEL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...