miercuri, 9 iulie 2008

Pregatiri pentru bebe

A sosit patutul si salteaua pt David. M-a distrat ca au venit cu aceeasi firma de currierat si chiar tipul si-a amintit : "am mai adus la dvoastra acum 1 an sau 2 ceva colet" Mai astept pana in august sa-l montam, ca-i destul de voluminos si sa nu ne ocupe atata spatiu.Imi amintesc ca si patutul lui Dragos dupa ce a fost montat l-am imbracat si am aranjat hainutele pana la 3 luni in sertar si faceam ce faceam si mergeam si le admiram neputand sa cred ca pot fi atat de mici.De cateva nopti visez ca nasc:ba ca am nascut natural si ei ma taiasera pt cezariana, ba azi noapte ca am nascut cu rahianestezie ....of, of!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...