duminică, 5 octombrie 2008

Ajunul

A sosit si ziua ajunului....bagajele stau frumos aliniate pe hol: al meu, al lui David, cutia cu kitul pt celele stem, bax de pempersi, geanta mea. Maine dis de dimineata plecam la Cluj. Sper sa nu taraganeze foarte mult cu cezariana ca deja sunt in 39s +1 zi rabdarea mea e pe sfarsie Pe Dragos l-am lasat la maica mea de dimineata, l-am imbratisat si m-am tinut tare sa nu plang, doar mi s-au umezit ochii, am venit acasa si m-am apucat sa strang "revolutia" din casa, am facut ordine, m-am pregatit:epilat, ojat, coafat....m-am intins in pat si i-am simtit teribil lipsa lui Dragos. Am intrebat-o de nu stiu cate ori pe maica mea, pe mess ce face Cristi la un moment dat imi spune ca-i asa liniste in casa si i-am spus ca vorbesc eu sa umplu linistea, raspunsul a fost unul pe masura "ba merci"
Pentru prima data simt ca mi se rupe inima in 2, e un sentiment cutremurator: jumatate e cuprinsa de dragoste pt Dragos, jumatate e ocupata de tot ce inseamna nasterea si asteptarea lui David pe lume, acum incep sa constientizez ce inseamna sa fii mamica de doi copii DRAGOSTEA SE DUBLEAZA, inima tresalta mai inflacarata!Abia astept sa continui jurnalul din postura de mamica de 2 nazdravani, de acasa in formatie de 4!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...