marți, 18 noiembrie 2008

Intrebari

Ma gandesc uneori, daca nu ar exista acesti copii, unde s-ar fi oprit visele mele?
Am invatat in timp, ca trebuie sa accept tot ceea ce mi-e dat sa traiesc indiferent cat poate fi de dureros si sa lupt, sa caut forta, sa pot depasi fiecare hop!
Eu am invatat-o pe propria piele, pentru ca nu exista carti, iar sfaturile, hai sa fim seriosi suntem prea mandri pentru a le urma si pana la urma fiecare isi are propria experienta de viata!

As vrea sa-i invat si pe baietii mei: ca familia e cea mai importanta si trebuie sa ramana unita indiferent prin ceea ce trece!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...