joi, 12 martie 2009

Diversificarea

Mai am o luna la dispozitie pana incep etapa de cosmar a oricarei mamici DIVERSIFICAREA.
Sunt putin mai relaxata decat la prima experienta, dar tot am cateva nebuloase in cap.

Degeaba...mi-e mai usor sa le explic teoriile lui Kant, Descartes sau sa-i fac sa retina cum se scrie corect Nietzsche decat sa fac un bebelus sa deschida gura mare, mare si eu strambandu-ma in fata lui ca el sa inteleaga ca obiectul pe care il tot vantul in fata lui e delicios!

La Dragos am inceput ca la carte "copil hranit artificial", cu lingurita, cu gramul, cu legume, cu draci beti...copilul nu mananca carne, sunca, mezeluri, carnati ....ma intreaba ta-su din cand in cand cu cine l-am facut (el e carnivor 3 mese/ zi) si ii raspund ca sigur cu un yoghin Eu nu sunt o mancaciosa, dar e frustrant cand vad oalele pline si Dragos doar ciugulind ca o balerina care urmeza sa urce pe cantar!Sper ca David sa fie mai cooperant!

Asa ca mai am 4 saptamani sa studiez subiectul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...