duminică, 1 noiembrie 2009

Etape de varsta


David are 1 an, 3 saptamani, inca nu merge, in schimb si-a perfectionat cu succes mersul taras pe fund. In stilul asta trece dintr-o camera in alta, ajunge peste tot asa ca nu se mai sinchiseste cu problematica echilibristica de a sta in pozitia bipeda.
Executa cu multa placere comenzile
- creste mare, mare baiatul (ridicand manutele simultan deasupra capului)
- ciao, ciao (cu mana dreapta)
- nu-i voie (misca aratatorul - cum ii arat eu)
- bravo (aplauda)
Spune cu adresa:
- mama
- tata
- papa (pt mancare)

Bilantul la 1 an 10 kg si 78 cm.

Dragos are 3 ani si o luna merge la gradinita (inca e cu suspine plecatul la gradi), dupa ce-l las acolo coopereaza, sta, dar toate mofturile le face dimineata cand incep sa-l imbrac.
Tot astept acel prag de 3 ani, cum il mai numesc unii (micul majorat), dar la Dragos inca nu s-a intamplat. E foarte gelos pe David, ii copiaza toate gesturile (aici se copiaza unul pe celaltat - parca sunt in oglinda uneori), e marait - orice disconfort il nemultumesc si se smiorcaie foarte mult, plus ca iar e in perioada mama si simt uneori ca ma sufoca....
Desi rememorand perioadele de cand s-a nascut el, multe zile si nopti mi-am petrecut cu el in brate sau dupa fusta mea (imi amintesc ca avea vreo 2 luni si intr-o zi nu am reusit pana la 8 seara sa mananc...)

Bilantul la 3 ani 12.500 kg si 96 cm.

Sunt 2 firi foarte diferite si imi sunt dragi de mor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...