luni, 30 noiembrie 2009

Scrisoare catre Mos Craciun


Am aflat foarte devreme ca nu exista cu adevarat Mos Craciun, Mos Nicolae, dar printr-o intelegere tacita am crezut intotdeauna in puterea "scrisorii catre Mos".
Acum imi place mai mult ca aceasta putere magica a Mosului, suntem noi parintii si putem indeplini dorintele enumerate de copii.

Dragos anul acesta vrea de la Mos: un bradut, un set de masinute si bombonici.
David e inca mic si nu se poate exprima in cuvinte, dar in aceeasi masura si dorintele lui se invart cam in aceeasi zona: jucarii si dulciuri.

Ce-mi doresc eu? Sa regasesc intotdeauna in sanul familiei mele linistea unui camin cald, cu copii veseli si sanatosi, cu un sot la fel de grijuliu si iubitor ca pana acum. Imi doresc ca 2010 sa fie un an plin de impliniri, de bucurii si sanatate si liniste sufleteasca, sa treaca tot ce ne-a intunecat sufletele anul acesta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...