sâmbătă, 12 iunie 2010

12.06.2010 sau 34 de ani!




Trec anii, cateodata ii simt pe toti o data, alteori mi se pare ca trec doar la altii, ca eu sunt neschimbata, doar cu ceva mai multe amintiri si experiente.
Azi a fost o zi speciala, am implinit 34 de ani, am avut intalnirea de 10 ani a primei mele promotii ca profesoara....copii de acum 10 ani sunt oamenii maturi la casele lor, cu copii cu probleme....au trecut 10 ani in care si eu la randul meu mi-am schimbat statutul din necasatorita in casatorita din femeie in mama- aceste 2 comori sunt marile mele realizari de pana acum....
Daca nu ar fi ei...ma simt stinghera cand nu sunt langa mine, cand nu-i tin de mana.

La multi ani mama, din partea barbatilor casei!

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...