miercuri, 2 iunie 2010

L-am pierdut pe Baiat!

Imi vine sa plang si acum cand ma intreaba Dragos "unde e Baiatu'"....

Ieri am fost la Mc D, nebunie, aglomeratie; am iesit pe terasa si probabil Dragos a scapat papusa din mana sau i-a alunecat de sub brat. Nu am observat pe moment, iar la plecare mi-am adus aminte de Baiat care nu mai era....mi s-a rupt sufletul cand i-am vazut disperarea din ochii lui Dragos cautandu-l peste tot, am intrebat pe toata lumea, dar el a disparut....

"Si eu cu cine mai dorm?"....Am plecat amadoi sa cautam o alta papusa care sa-l ocroteasca noaptea, de care va avea grija toata viata...am gasit ceva asemanator, dar din pacate nu-i Baiatu'....pe acesta il cheama Radu....

E prima pierdere a lui Dragos!

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...