marți, 21 iunie 2011

Cum pastram sau facem oridne

In general eu sunt o persoana ordonata si-mi place sa fac ordine si curatenie....ma relaxeaza.

Dar toata acesta poveste cu linistea si calmul ordinii dispare cand trebuie aplicata si partii masculine a casei.....Cristi pastreaza, daca e facut intretine......dar vin cei doi care nici nu fac, nici nu pastreaza, nici nu ajuta......dar le place sa fie ordine (daca se poate asa cu o bagheta)

Au sosit acasa si au gasit ordine si in 2 minute au facut dezastru.

Aseara la ora somnului au inceput sa se lamenteze ca e dezordine la ei in camera, ca sunt prea obositi sa faca curat si daca vor dormi acolo s=ar putea impiedica noaptea daca vor merge de ex. la baie. Toata aceasta teorie o tinea Dragos acompaniat pe fundal de David "da pot cad pat, pot lovi a picioaie, pot calca jucaiile"
Am negociat dormitul in living cu promisiunea ca dimineata vor face curat. Cand au urcat in pat au mai venit cu o propunere "am putea dormi tot timpul in living, ca aici e curat intotdeauna"
Imi venea sa rad, dar m-am abtinut si am rezistat curiozitatii ce vor face dimineata?
Dimineata s-au tinut de cuvant si au facut ordine!

Greu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...