marți, 9 august 2011

Pe mine ma cheama David, el e Dragosh!

Nu e prima data cand sunt confundate numele, cand suntem intrebati daca sunt gemeni sau care este mai mare.
Dar ideea e alta.....pentru prima data David i-a spus Dragos (el ii spunea Dede). Am iesit la iarba verde cu fosti colegi de liceu de-ai lui Cristi si la plecare Nicu a dat noroc cu David spunandu-i: "Salut Dragos, noapte buna!"
La care replica a fost:
- Eu sunt David, el (aratand spre Dragos care adormise pe o banca) e Dragos!
A prununtat asa de frumos, dar parca am simtit o strangere de inima ca am depasit etapa Dede si in acelasi timp si mandria ca e mare!

Eu am mai ramas, cu mama Luca (Dragos il corecteaza, dar mie imi place)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...