vineri, 3 august 2012

26.07.2012 sau emotii de parinte!

E ciudat cand traiesti emotii pentru altul, e cu totul si cu totul special acest sentiment! De fapt de ce ne este teama? Ca si noi am trecut si stim ce inseamna, ca nu poti controla...e interesant si ciudat.

Dragos prin fragilitatea lui aparenta e totusi foarte puternic. E un luptator inca din primele zile, cand erau mai multe semne de intrebare asupra viitorului lui si al meu decat acele momente de fericire ca a sosit pe lume un copil. Dar incet, incet cand gramele erau mai valoroase decat gramele de aur, am ajuns impreuna la 2500g (ce bucurie) si am parasit dupa 3 saptamani spitalul.

Diagnosticul cu care s-a externat:hernie inghinala si ectopie testicolara, ne-a adus in fata unei operatii. Am mers la Cluj, la dr Surd Adrian (il recomand cu caldura celor care vor avea nevoie de un chirurg pediatru)
Ne-am internat in 25 iulie 2012 si pe 26.07.2012 a fost operatia, a doua zi ne-a externat.
Eu am trecut prin 2 operatii cu anestezie generala (cele 2 cezariene) asa ca stiam exact ce urmeaza. Dragos intreba doar atat "vei fi si tu cu mine?"
Ciudata mi s-a parut doar asteptarea in sala de terapie intensiva cam 20 minute inainte de a intra in sala de operatie...Sunt foarte lungi aceste minute (probabil medicii pregatesc sala si pacientul sa fie cat mai aproape??!!) Dragos isi pierduse rabdarea si a inceput: "mi-e frica", "vreau in salon" "degeaba ma opereaza, ca nu mai vine doctorul (adica degeaba astepta)".
A venit anestezista si dr chirurg, l-au luat cu scancetele de rigoare si eu am parasit saa de terapie intensiva, urmand sa-l astept in salon. Operatia a durat de la 11 la 11:50. La 12:20 a sosit in salon. Era treaz si m-a intrebat: "S-a terminat?Cine urmeaza?" Si a adormit....6 ore.
Recuperarea a mers binisor, cu teama in primele 2-3 zile la mers, dupa care.....nu ma mai puteam tine dupa el. Azi (3 august) i-a scos firul de la hernie. Incizia are vreo 7 cm, dar un singur fir. Bineinteles ca au fost siroaie de lacrimi si o concluzie pe masura: "Mai bine mergeam in Cluj, ca ma  adomeam si dr era mai bun" Initial dr a fost calificat ca fiind plictisitor :)

ziua II
ziuaIV
ziua III
ziua V
ziua VI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...