marți, 21 mai 2013

Cum ne vom apuca de germana....

Candva profesorul era cineva...acum....este unul dintre criteriile subiective :). vroiam sa-l inscriu pe Dragos la Sc. Iorga, fiind la 3 minute de Racovita si sa poata ajunge copilul singur la mine, sa poata manca pana termin eu orele...planuri ca orice parinte.
Dar...Iorga e una din scolile de top la ora actuala in Baia Mare si cum criteriul de baza al inscrierii copilului la scoala este domiciliul in circumscriptie nu am incaput, iar eu sunt de principiul ca nu pup pe nimeni in fund, nu fac compromisuri ca, in caz de....contestatii, reclamatii, controale sa stau linistita.

Si uite asa ne-am intors in circumscriptie la Scoala V. Babes si cum Dragos a dat testul de evaluare sa sara clasa 0, l-am inscris in clasa I, limba germana. Uite asa voi invata si eu germana :)

Mi-a placut un citat " Planurile lui Dzeu sunt intotdeauna mai bune decat ale tale!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...