duminică, 22 septembrie 2013

Ce greu e orice inceput!

Nu mi-a placut istoria pentru ca nu am putut retine datele. Mi-a fost imposibil sa retin zi,luna, an pentru fiecare eveniment care s-a petrecut......si constat ca am o problema si cu datele ce urmeaza :). Daca e o chestie de pe vremea copilariei, nu inseamna ca imbatranesc!

Trebuie sa fiu mult mai organizata cu programul copiilor. Oricum o luna de zile ne este greu pana intram in rutina. Eu intre cele 2 scoli, apoi fiecare copil cu programul lui, inclus in al meu....

Am inceput si primele teme. Dar ceea ce nu inteleg: de ce trebuie sa invete de la inceput sa scrie si cu creionul (mai putin), cu stiloul si cu pixul cu gel!
Dragos le percepe ca fiind ceva pe care trebuie sa le faca, urgent, sa scape de ele, dar.....de ce dureaza asa de mult. E stresat, ca nu suporta sa greseasca si nu va arata fisa bine. Si datorita acestor instrumente de scris (pix, stilou) e mai greu sa stergem si sa corectam fara urme.Dar ne facem noi mari si vom scrie repede, frumos si corect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...