joi, 14 noiembrie 2013

Sf. Martin si lampioanele

      Dimineata prefer sa ma trezesc cu o jumatate de ora mai devreme si sa-mi savurez in linistea casei, cafeaua, caci sunt singurele mele clipe fara zgomot de fundal si fara sa fiu cronometrata.

Momentan experimentez o teorie: "daca pe altii nu-i deranjeaza, pe mine de ce m-ar deranja".

A organiza o casa cu 3 barbati si un pisic, e micromanegement.Ce functii, ce provocari...adrenalina curata! Sa nu uitam ca si Edi e copilul meu si mai nou David imi traduce ce zice Edi, el e singurul care intelege limba pisiceasca si ce credeti ca a zis Edi intr-o seara ?! "Mamaaaaa, maaaaaa Raluca.......vreau si eu lapte in caserora". Va dati seama ca si pisicul ma striga tot pe mine.
David i-ar fi sarit in ajutor, dar nu ajunge la frigider sa ia laptele.
Urasc diminetile, am impresia ca sunt in fata plutonului si dau ordine: trezirea! imbracati-va...aici e o adevarata aventura, desi seara se lasa hainele in living, ca un facut dimineata sigur nu se gasesc amandoua sosetele sau chilotii.....dupa ce toate hainele sunt trase si bagate in pantaloni, sigur pe unul dintre ei il scapa pisu :). In 3 zile au sport, deci alt echipament, fiecare in alta zi si bineinteles ca dupa ce se incalta cu pantofi, trebuie sa strig :azi iti iei adidasi....!
Aseara eram la 21 in pat si savuram ideea ca voi mai sta linistita la Tv 1-2 ore, cand....ce mi-o fi venit sa ma mai uit o data pe net si Frau, draguta cum este, ne aminteste ca "Maine copiii trebuie sa duca lampioane". Aoleu ce lampioane....ma duc la Dragos, sforaia de n-avea treaba...Dragos maine trebuie sa duci lampioane? Ihi.....Dragos ce lampioane? Zburatoare sau de mana...Da...ce da? lampioane......dupa care, nu am mai putut scoate nici un sunet. Asa ca m-am apucat de confectionat lampion!
Dragos este un aiurit prin definitie......in viata mea nu am vazut pe cineva mai tahui......in afara de planuri de case, trasee de masini, decupat nu stiu daca il mai intereseaza ceva. Doua saptamani nici nu a stiut cine sta in spatele lui in banca!
David e tipul pragmatic, te poti baza pe el, transmite mesajele, e cooperant, stie tot ce avem in casa, unde sunt lucrurile, se implica.
Amandoi sunt Yng si Yang!

Si cireasa de pe tort, avem drumul inchis pentru canalizare si circulam pe o improvizatie de drum si m-am consolat cand vecina ieri mi-a zis :Cred ca cedez psihic, ca de nervi din cauza drumului am uitat o gramada de lucruri acasa" Si ii zic...va dati seama cum e la noi sa iesim toti 4 cu toate lucurile din prima pe usa.....?"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...