duminică, 29 decembrie 2013

Mama, tu crezi in Mos Craciun?

                 Perioada asta a anului in care miturile, visele, sperantele se amesteca cu realitatea, deziluziile, e magica si totodata ciudata. Complicitatea cu Mos Craciun e mirifica, dar dureroasa. E o minciuna pe care o servesti cu zambetul pe buze copiilor....David e iscoditor, intreaba, se intreaba si nu trece pe langa nimic fara sa afle raspunsurile.
Cuibariti sub plapuma, dupa ce le-am citit pentru a nu stiu cata oara cartea cu "Primul meu Craciun" pe care el a primit-o si care e in proprietatea lui si o scoate la fiecare Craciun sa i-o citesc vin si intrebarile......
-Mama, tu crezi in Mos Craciun.....? .........Eu ma tot pregatesc si caut in gand raspunsuri pentru intrebarea "Mama, asa-i ca nu exista Mos Craciun?"...........e o diferenta enorma intre cele doua intrebari.........Pentru cateva momente am intrat in panica.....nu aveam raspunsul pregatit. Mi-am dres glasul si cu cea mai convingatoare voce posibila "Da, cred in Mos Craciun"
-De ce sunt oameni care nu cred in M.C.?
.........pai voi credeti? Daaaaaaaa.........daca voi ati observat Mosul cel adevarat e un spirit (nu m-au intrebat ce-i acela un spirit) el are putere sa stie ce-si doresc oamenii, sa vina prin horn, pe geamuri, prin gaura cheii.......spiridusii, adica ajutoarele Mosului ati vazut ca sunt oameni deghizati.........la care ei au inceput sa completeze:Primarul, la gradinita numarul 10, tatal lui Patrick......da, exact! Si atunci sunt oameni care nu cred, decat daca il vad cu adevarat pe Mos. Si el e tare sugubat (nu m-au intrebat) nu vrea sa-l vada nimeni. Si daca nu crezi, nu-ti aduce cadouri! De aceea unii oameni nu cred in Mos Craciun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...