luni, 2 iunie 2014

Cu noi sau impotriva noastra?

Sunt convinsa ca la baza unei relatii, de orice fel, sta un interes. Cand interesul dispare si relatia se raceste sau se termina.
Azi am trait asa un sentiment de mandrie interioara, admiratie fata de sine (nu-s nebuna) cand o colega a venit la mine si mi-a zis: "Vreau sa-ti zic ceva, ca tu, mi-am dat seama nu esti din tabara pupincuristilor." Colega se pensioneaza anul acesta, deci parerea dansei atarna si mai mult pentru convingerile mele.

Tot legat de cercul pupincuristilor dintr-o institutie, un alt coleg avea o teorie "Nu-i inteleg pe astia cu pupatul bucilor. Gandeste-te ca fundurile de pe scaune se schimba si cate buci ai de pupat de-a lungul carierei de pupincurist"

Nu pot sa inteleg nici pe cel care se lasa magulit de vorbele frumoase si se rupe de realitate si dintr-o data tot ce face este extraordinar, fantastic, ceva ce n-a vazut Parisul, dar nici pe cei care il scutura de scame si ii ridica rapid trena ca nu cumva sa oboseasca, numai sa fie vizibili.

Oamenii in general sunt subiectivi, isi schimba atitudinea mai ceva ca dispozitia. Sunt rare persoanele care sunt verticale de-a lungul vietii lor. Am observat ca mai nou exista chiar un trend de a fi pro sau anti, cale de mijloc nu exista. Si e atat de bine sa fii neutru. De aceea i-a mers bine Elvetiei intotdeauna :)

Atitudinea oamenilor se schimba in functie de aparente, de contexte, de hainele pe care le porti. Incercati sa faceti mici experimente sa va imbracati intr-un anumit fel si vedeti cum se poarta ceilalti cu voi, ce atitudine au inainte si dupa. E incredibil cum o fusta scurta iti da prioritate la trecerea de pietoni, cum un tatuaj semipermanent ii face pe toti sa creada ca tocmai ai trecut la sectanti, ca raspunsul ""NU"" inseamna "e impotriva noastra". E fantastic cum ambalajul vinde marfa!

Acum, sincer, preferati un ambalaj scump si o marfa ieftina sau un produs de calitate intr-o punga de un leu? Oricat ai investi in ambalaj nu faci decat sa-l arunci sau sa mai impachetezi si alta data altceva in el, deci un ambalaj poate imbraca mai multe forme, dar nu acelasi continut!