joi, 7 august 2014

Final.....cu mulţumiri!

          Am citit şi recitit de zeci de ori lucrarea, încât am ajuns să o ştiu pe de rost şi să nu mai vad literele, ci ştiam ce cuvânt urmează, exact aşa am facut cu chestionarele de la examenul pentru carnet, de atâtea ori le-am realizat, încât memorasem 95 % din ele. Şi am luat 25 de puncte la sală!
          În sfarşit e gaaaaaaaaaaata, cu preţul că mi s-a lăţit fundul de la atâta stat pe scaun ;) nu-i uşor să fii funcţionar la ghişeu şi să stai opt ore pe zi pe scaun :) parcă aveau ceva sporuri, dar nu cred că pentru asta!
          Trebuie să le mulţumesc tuturor celor care m-au susţinut vara asta şi au înţeles că timpul pe care nu l-am petrecut cu ei nu a fost timp pierdut, bunicilor care au supravieţuit verii fierbinţi cu cei doi năzdrăvani pe cap, lui Cristi pentru care prezenţa mea s-a contopit cu cea a calculatorului, pentru înţelegere şi suţinere şi nu în ultimul rând celor care m-au ajutat prin contribuţia lor, mai mult sau mai puţin vizibilă.
          Pentru o femeie e greu să împleteasca toate componentele şi casă şi familie şi cariera astfel încât să nu neglijeze ceva. E imposibil să faci totul perfect, în acelaşi timp şi la aceleaşi rezultate.Dar luate pe rând, fiecare la timpul lor, succesiv, neglijând câte una alta, cu înţelegere din partea celor implicaţi se mai poate, dar depinde foarte mult de priorităţile fiecăruia, de dorinţele pe care le avem într-un anumit moment.





Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...