sâmbătă, 13 decembrie 2014

Punte peste ani

Daca si Dragos la 8 ani se plange ca timpul a trecut atat de repede din 2006, eu ce sa mai zic cum a trecut din 197...?
M-am trezit dintr-o data in mijlocul evenimentelor, in tavalugul trecerii timpului. Nu-mi place sa creez evenimente, particip la ele....Daca le creezi esti furat de ideea obsesiva: sa iasa bine, daca esti spectator, sau, uneori devii actor fara sa vrei in piesa altuia, e superb, ca traiesti detasat, emotia sincera, asa cum vrei tu, si cu lacrimi, si cu rasete, si detasat si cu sufletul strans......traiesti, asta e ideea.
S-a mai dus un an.....nu stiu in ce categorie sa-l clasific si nici nu ma grabesc, ca am invatat sa am rabdare, asta e o alta lectie invatata in ultimii ani; un an in care  trei membri ai familiei facem parte din acelasi sistem ( al invatamantului ).....vai ce sentimente si ce lupte interioare au loc in inima mea cand sunt implicata de data aceasta dual! Cand valorile pe care eu le promovez copiilor mei sunt desuet si nu a mai auzit nimeni de ele, ca deh! si valorile au devenit moda....cu pene a la Iulia Albu :)
 Cand am plecat de la urgenta cu David ( a facut iar o criza de tuse astmatica) dna dr a zis ca e primul care a salutat-o.......pam, pam!Cand va zic eu ca unii vor deveni iar maimute, se vor intoarce in jungla.....si nu am de gand sa infiintez niciun ONG sa le salvez.....ca doar au parinti :)))))
Un an in care am terminat lucrarea de grad  (sunt foarte bucuroasa).
Am si dezamagiri, noroc ca nu de la oamenii la care tin......sic! sa muriti de ciuda ....aveam asteptari mai mari de la voi, dar goana dupa senzational te face sa devii o stire....si cand apari la stiri nu mai prezinti credibilitate pentru mine!
An - in care s-a votat noul presedinte al Romaniei K. Johannis....sa vedem ce-o sa iasa.... am invatat sa nu mai am asteptari, ca sa nu am deziluzii, in ceea ce priveste clasa politica din Ro nu mai am nicio speranta! E caz inchis: pleaca ai nostrii, vin ai nostrii!
An in care a intrat Tom in viata noastra. Familia completa e formata din: parinti, copii, catel, purcel.....la noi se completeaza cu un motan gri superb!
Ei si uite asa se apropie de final si acest an, se apropie momentul cand cortina va cadea, actorii se vor retrage la cabine pentru a-si da jos mastile si sa astepte un nou rol in 2015, poate rolul vietii sau o noua experienta! Pentru unii vor fi artificii, pentru altii o noapte obscura, banala, ca multe alte nopti ce va face punte intre 2014 si 2015.



Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...