luni, 24 noiembrie 2008

Mi-e dor de Dragos!

Mi-e dor de Dragos! E la bunici, e in centrul atentiei, e rasfatat exact ce trebuie sa imparta acum cu David.
E dureros pentru un copil de 2 ani sa imparta cu altcineva dragostea parintilor, atentia.
M-a surprins cat de usor s-a rupt Dragos de mine, de taica sau....la inceput ma bucuram ca-i sociabil, ca-i prietenos, apoi mi-am dat seama ca-i independent, ca stie deja sa caute ceea ce vrea!
Azi am stat cu David in brate cred ca vreo 2 ore si...dupa ce a supt. Nu imi venea sa-l mai pun in patut, sunt atat de fericita ca am regasit dulcea intimitatea a alaptatului, dependenta totala de mine.
Acum sunt mamica cu norma intreaga, viata mea e o dulce rutina:schimbat copii, curatenie, mancare, culcat copii, alaptat, dat de mancare, iesit afara, joaca cu ei....si seara nu se vede nimic si a 2 a zi de la capat.
Dar in sufletul meu simt ca am facut cea mai mare realizare a vietii mele: acesti copii minunati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...