joi, 24 septembrie 2009

Nostalgie de toamna


Concediul a ramas in amintirile din vara 2009, a trecut vara si ma simt nostalgica dupa zilele lungi si calduroase, dupa noptile racoroase.
A venit toamna, se simte…curat frunzele si florile uscate din gradina, careia a inceput sa-I dispara din stralucire…
Toamna are alta semnificatie pentru mine, cand se apropie luna septembrie simt un gol in stomac si emotii…acele emotii de parca as naste din nou; retraiesc in fiecare an acele zile premergtoare nasterii si imi amintesc fiecare detaliu; zi a saptamanii, ore, cu ce eram imbracata, cu cine am vorbit…sunt atat de vii acele amintiri si unice!
Dragos face sambata 3 ani, nu-mi vine sa cred…merge, vorbeste, mananca singur, am renuntat si la pempers, merge la gradinita alte griji, alte bucurii.
David implineste pe 8 octombrie 1 an; toti anii sunt important, dar parca primul an din viata unui om e exact “primul an, din restul vietii mele” .
Imi amintesc cu drag cand i-am tinut pentru prima data in brate…nu pot descrie, dar fiecare mama stie ce inseamna…e un sentiment coplesitot!
De acum, fiecare toamna va insemna pentru mine copii mai mari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...