sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Aceeasi sau altii?



La multi ani!

Am pasit in 2010 de foarte putin timp, ca in fiecare an cu sperante, dorinte ca ni se vor indepli planurile pe care ni le facem in acest an.
La cumpana dintre ani, in acea secunda magica care desparte trecutul de viitor, anul vechi de anul nou, ieri de azi iti pui o dorinta....nici nu stii pe care sa o alegi, nici nu stii daca ceri prea mult sau prea putin si atunci incerci sa trisezi (cel putin eu asa fac) spun pe cea mai arzatoare pe primul loc si apoi fara sa respir, daca pot folosi aceasta expresie "turui" in gand inca cateva importante.....ah! si inca o superstitie de-a mea, nu-mi place sa deconspir dorintele de la cumpana dintre ani, ci imi place sa le trec la bilant la 23:59....


Cum a fost 2009? Pentru noi cei 4, un an bun, adica a avut un curs pe care ni l-am dori multi ani de acum inainte:am fost sanatosi toti 4, am avut venituri stabile, am fost intr-o vacanta de vis; ceea ce ne mai afecteaza sunt problemele familiei extinse:parinti, bunici, caci din pacate sau din fericire nu suntem de piatra incat sa ne inghete sufletele si sa nu simtim....Mimi e din 14 decembrie in spital, operata de pietre la fiere si pentru prima data am fost nevoita sa ma gandesc si la varianta ca viata are intotdeauna si un final....Doare...Mi-as dori sa o avem multi, multi ani langa noi, dar trebuie sa fiu constienta ca va exista un timp cand ne vom intalni iar cu totii....cel putin asta imi place sa cred!
Luni o externeaza.....o apreciez de mor pentru voita, tenacitate si dorinta de viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...