luni, 14 iunie 2010

Primul an de gradinita (Dragos)




Dragos a inceput gradinita la nici 3 ani impliniti. Am optat pentru programul de 4 ore, fiind convinsa ca-i asigura necesarul de care are el nevoie la 3 ani.
Acomodarea s-a facut foarte greu, cu plnsete si razbunari, cu reprosuri si tanguiri; poate daca eram mai toleranta as fi cedat si l-as mai fi tinut un an acasa.
Cam in 2 luni a acceptat gradinita intelegand rutina si asigurandu-se ca vin in fiecare zi dupa el. Din semestrul al II lea am reinceput si eu serviciu, l-a bulversat putin, dar fiind deja acomodat cu gradinita a acceptat ff usor ca eu merg la scoala (de fapt lipseam si eu aproape cat era si el plecat)

L-a schimbat gradinita pe Dragos?Da, a invatat ca trebuie sa mergem la gradinita, la serviciu...pentru a avea acces la lucruri pe care ni le dorim (jucarii, mancare, haine, calatorii)Ca trebuie sa asculte, sa respecte pe ceilalti, sa-si faca prieteni, ca exista zile de nastere cand ii sarbatorim pe ceilalti, ca sunt zile speciale in care se fac serbari; am descoperit ca el e foarte timid, retras in afara casei....

Ah uitam....o evolutie spectaculoasa la capitolul desen, pe care cred ca-l va uri toata viata!

Vacanta placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...