joi, 21 aprilie 2011

Saptamana patimilor

Inceputul de vacanta se arata super aglomerat, deoarece am lasat totul in aceasta perioada:curatenia, cumparaturile, niste colete de expediat, plus depunerea dosarului de transfer.
Saptamana incepe cu stabilirea unei intalniri cu dna Ardelean, pentru a-mi semna o adeverinta de participare la un curs, in valoare de 2 puncte (goana dupa puncte te aduce in prgul isteriei).
O sun luni dimineata la 8,15....si imi da ok-ul (chiar a folosit acest cuvant) dupa 14,30. Ajung la cabinet, dna plecase cu 5 minute inaintea mea (sa cred, sa nu cred, in fine....las adeverinta acolo si urmeaza sa o ridic a 2 a zi.
Las adeverinta si plec plina de nervi si cu lacrimi in ochi, ca toate s-au incurcat....Intre timp eram in plina curatenie, nu am facut in viata mea cu o asemenea viteza:geamuri, aspirat, spalat haine masina, dupa masina....
Marti o iau de la capat curatenie cu ochii pe ceas, iar intrerup si plec ca la 14, 30 ma intalneam cu dna pt adeverinta. Intre timp imi fac alt plan de bataie:sa duc dosarul, sa intreb daca e complet si a 2 a azi sa-l predau cu adeverinta in el. Dna imi verifica dosarul, era complet din punctul ei de vedere (adeverinta era doar dovada la fisa de evluare) si imi propune sa-l predau si sa aduc ulterior adeverinta (inspirata decizie, ca am semnat la depunerea dosarului).
Ora 14,30 mi-a lasat adeverinta? Nu! Stati putin! Si minutele trec si apare dna cu adeverinta in alb.....sincer mi-a venit sa-i trag o palma. Imi pierduse adeverinta....Acum aveam adeverinta semnata, dar lipsea semnatura directorului si stampila scolii.
Telefoane la scola cum fac. Calin un domn:sau vii in seara asta sau mai sunt maine de la 8-9 la scoala si trimiti fax si o retrimit....
Hotarasc sa mergem seara (si bine am facut)
Intre timp masina spala, copii erau la bunici (Dragos facuse febra mare cu o seara inainte si eram ingrijorata ca s-ar putea sa fie rosu in gat)
Marti ora 20, intram in casa rupti de oboseala si de foame, fericiti ca am rezolvat, faceam planuri pt a 2 a zi, dar uitand un amanunt, ziua nu se incheie cand vrei tu.
Suna Marioara:Dragos are din nou febra.Hai sa vedem ce are.Dragos avea febra, ragusit si tusea foarte ciudat.
Urgenta!!!! Ajungem, se stramba si se infoaie ca de ce nu am venit mai repede....Ii spun ca am servici, era gata sa-mi tina o morala despre prioritati....Dna il consulti sau sau imi tii morala.
Ne ducem la consult pe sectie, ne intoarcem, verdict INTERNARE....pana vineri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...