miercuri, 3 august 2011

Masca de relaxare

Obisnuiesc, nu cat ar fi necesar sa mai pun cate o masca pe fata, de obicei departe de ochii spectatorilor pentru a evita o astfel de manifestatie:

Ieri m-am hotarat sa-mi fac o masca de castraveti, de sezon si recomandata pentru tenul meu.
Castraveti+lapte+ulei de masline.

Am inceput sa curat castravetele si ochii curiosilor au aparut:
-Faci iar salata?
-Nu, o masca pentru fata?
-O masca pentru fata?!
-Da!
-Vreau si eu o masca pentru fata!
- Bine!
- Vreau si eu masca pentru fata! (David)
- Prima data va pun voua, trebuie sa stam sa ne relaxam!
- Sa-i pui lui David prima data, sa vad cum e!
David se intinde si ii intind 2 cm de maclavais pe fiecare obraz!
Ma intind si eu si imi aplic masca. David se ridica.
- David stai sa te relaxezi, sa se usuce masca!
- Nu mai am masca, am mancat castravetii.....

Dragos nu si-a mai dorit masca pentru ca era scarboasa!

Ajung la baie sa o dau jos si sa fac un peeling cu zat de cafea....In spatele meu coada....

-Acum te faci cu cafea?
- O sa ramai neagra?
- Nu vreau sa am o mama neagra (Dragos) o sa ramai ca nenea de la Cluj, negru?

Au plecat din baie.....Gata esti iarasi bej....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...