sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Inchis!Preluam marfa!





Cand etapa sacilor de jucarii ma sufoca si intr-un final am scapat de ea, ei crescand si jucariile ajungand la bebelusi sau in saci in garaj, am crezut ca mi-a pus Dzeu mana in cap......dar suntem in alta etapa, cea a "mormintelor" de haine cum le zice David.

Aceasta etapa e mai groaznica ca sunt din 4 parti si sunt pe categorii:de casa, de scoala, sport, de vara, de iarna si inca o categorie:ale nimanui.

Casa a devenit ca un bazar:peste tot haine atarnate, pe umerase, pe hol, pe masa de calcat, murdare, in baie, dar nu in cosul de rufe, ci langa....nu stiu de ce doar eu nimeresc sa le pun in cos, toti ceilalti le pun langa sau pe capac :).....Apoi misterul ciorapilor si chilotilor celor doi D.....dispar ca in Triunghiul Bermudelor.....nu ajung niciodata imperecheati la spalat, nu se intorc in pereche completa in dulap.....

Cand incep sa le adun, sa le organizez la intrebarea ale cui sunt hainele de aici, intotdeauna mi se raspunde Ale lui Daaavid! Iar David se apara...nu, astea nu-mi mai imi sunt bune, trebuie date la bebe!

Imi vine sa pun un anunt pe usa "Inchis! Preluam marfa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...