joi, 16 ianuarie 2014

Cand fu Tica, nu fu Tache......

     De cate ori intru in Spitalul Judetean si trebuie sa ma asez la una din cozile care se intind in fata fisierului pentru a lua numar, a intreba, a te lamuri.....imi vine in minte sintagma "Cand fu Tica, nu fu Tache.....".
Povestea este asa de spinoasa cu sigur ma voi pierde pe firul naratiunii.
Acum ma ocup de programarile copiilor.....eu cand voi avea timp. Si cum nu am timp, am noroc ca nu stiu ce diagnostice am si ca urmare ma simt sanatoasa, nu ca as banui ceva boala si oricum la cat de convingatoare sunt, am observat ca pot convinge orice doctor ca am sau nu am ceva, depinde de starea mea de spirit :).
     David e sub tratament de asm bronsic, cu reteta compensata in fiecare luna. Se obtine de la medicul de familie lunar, cu programare....in general reusesc fara sa ma invoiesc de la serviciu.
      Dragos e sub tratament de kinetoterapie. Medicul de familie da o trimitere, cu aceea te programezi (la fisier), in general peste o luna....intre timp expira trimiterea pe care o ai in mana si la data programarii trebuie sa mai faci rost de o trimitere de la medicul de familie+ dovada de asigurat (pana acum lui Dragos ii duceam copie dupa certificatul de nastere, azi mi-a cerut si adeverinta de la scoala).
La data programarii te trezesti dimineata si vii din nou la fisier si iei bilet de ordin si te postezi in fata usii, ar fi indicat cu ceva de citit, un telefon conectat la internet, un joc pentru copil ca sigur va batai din picioare si te va innebuni cu intrebarea "Dar pe noi cand ne cheama?"
Copilul la un momentdat te intreaba"Noi ce numar avem?"
- "1" (ca doar am venit cu noaptea in cap sa scapam repede...
-Si atunci de ce intra lumea inaintea noastra?.......Calma si zambitoare ii raspund...
. Asa-i sistemul, mama!
- Care sistem?
-De sanatate!....
-?????
Intr-un final (dupa o ora de cand am venit) intram si rezolvam in 5 minute. Iesim si o luam de la capat......iar mergem la fisier si ne programam pentru luna viitoare.....dna dr a zis 11 sau 12 februarie (perfect ma gandesc 11 ca pot sa vin fara sa ma invoiesc)........dar socoteala de acasa nu se potriveste cu cea de la fisier "Avem loc pe 12 sau 13 februarie"........
Vreau sa se voteze legea in care parintii au dreptul legal la zile libere pentru a rezolva problemele de sanatate ale copiilor.
Termin cu fisierul de jos si urc la pediatrie......dar nu pe aici.....va intoarceti, treceti pe langa fisier si urcati sus la I.
Ma intorc pe acelasi culuar, stramt si aglomerat si urc si cotesc si iar fac plecaciuni in fata altui fisier (nu inteleg de ce trebuie sa te apleci, sa ciulesti urechile in fata unei gaoace).

Acum cu toate programarile facute.... urmeaza.....pe mine cine ma invoieste in toate datele astea? Stie cineva cat este de umilitor sa te invoiesti pentru problemele de sanatate ale copiilor, de ce se fac programari numai dimineata?

Si multe alte intrebari si revolte interioare, dar cui sa te plangi?.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...