joi, 24 iulie 2014

Realizări mari şi realizări mici!

      
Sunt realizări mari şi realizări mici. Sunt lucruri pentru care munceşti toată viaţa şi nu le ai niciodată, sunt lucruri pe care ţi le doreşti aşa intr-o doară, ca pe un gând nebunesc şi scuturi repede capul să plece şi se intâmplă, de aici şi replica : ai grijă ce-ţi doreşti că s-ar putea să ţi se implinească.
Sunt multe lucruri care ţi se intâmplă in viaţă şi de asta viaţa are farmecul ei, dacă il simţi.
        Stiu că am trăim mult timp cu sentimentul acela de mândrie, de fericire, de realizare şi cu replica in urechi ; felicitări sunteţi licenţiată in filosofie! Am simţit-o ca pe o realizare unica a mea.
Nu s-a comparat cu sentimentul unic şi irepetabil de a-ţi ţine pentru prima dată copilul în braţe. Acesta este de altă factură, alte sentimente, alte note, din alt capitol al vieţii, in 2!
         Iar acum cand am primit feedback-ul pentru  lucrarea de grad, că pot s-o termin şi să o predau, am resimţit aceeaşi bucurie, a MEA. Acelaşi sentiment de reuşită interioară......al meu.

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...