sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Nu pot sa fac si eu o arta!

      Camera lor a devenit un camp minat, poti oricand sa calci pe ceva taios, fragil , sa aterizezi daca nu-ti pastrezi echilibru. Avem permanent discutii despre ce inseamna sa ai lucrurile in ordine, puse la locul lor. Ordinea la ei tine pana in momentul in care incep sa se joace. De cele mai multe ori e ordine cat ei nu sunt acasa. Asa se face ca intr- o zi dupa ce admirasem cu oboseala de rigoare ce bine arata camera lor cand toate sunt la locul lor, vin acasa si cred ca in mai putin de o jumatate de ora nu se auzea decat zgomotul jucariilor rasturnate din saci. Eu, din bucatarie, imi facem o idee cum ar arata, dar cand am intrat in camera imaginea era de infarct.....David de sub birou, mai ca nu se mai vedea de  hartii se uita la mine.....
- Da, mama, ce este?
- Tu nu vezi ce-i la tine la birou?
- Bine ca....nu pot sa fac si eu o arta :))))))))
Pentru David, arta inseamna dezordinea ( care ma scoate din minti) creativa.....in care de obicei taie, lipeste, leaga, imbina. Arta face si cand il trimit la teme, nu ca ar avea, dar pentru a-l mai impaca pe Dragos imediat se revolta ca "bine ca- nu pot face si eu putina arta"!!!!!



Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...