joi, 30 aprilie 2020

Jurnal de carantină: Izolarea în on line


La început a fost timid, de bun simț sau exagerat pe alocuri, dar acum s-a atins apogeul școlii în sistem online. Toată munca asta, pe toate instrumentele pe care le ai in casă,  afișate în stânga, dreapta, pe suport sau pe jos, în priză, plus hârtiile, mai multe, de pe care transmiți,  faci poze, notezi,  ca la final trebuie dovadă....unde e debirocratizarea? Acum nu mai e în dosar cu șină, ci în folder electronic.
Dacă până acum agitația era să fim gata toți la 7.30 să ieșim din casă,  acum ședința de lucru are următoarele puncte:
- la ce oră  ai orele live?
- câte?
- de pe ce intri?
- în ce cameră stai?
3 persoane suntem in aceasta situație!!!!
Eu am aplicat principiul: invățământul centrat pe elev și am cedat spațiul de emisie live, băieților, în proporție de 80%. Mai intru si eu ca piratii când mi se cedează un interval orar!
Eu am rămas cu feedback ul, la 19 clase! E o adevărată provocare să corectezi poze din care mai bine se vede fața de masă decât exercițiul!
Cred ca Ceauseasca ne-a blestemat când striga: dovezi, dovezi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...