vineri, 28 decembrie 2012

Cand vine Mos Ene.....

          Sunt o persoana care are nevoie de foarte putine ore de somn pentru a functiona la capacitatea maxima. Nu neg si canile de cafea care contribuie la starea de bine. Cafeaua e tema unei alte postari....

            Mica fiind, uram din tot sufletul orele de somn de la amiaza....tin minte si acum conditionarea:dupa ce adoarme Rares poti sa te dai jos din pat....si asteptam si asteptam si adormeam si eu si apoi imi era o ciuda cumplita ca am adormit. De aceea l-am inteles pe Dragos ca a renuntat de pe la 2 ani la somnul de amiaza si se intampla ocazional. La David a tinut mai mult cam pana pe la 4 ani, acum si la el a devenit din cand in cand.

Umbland prin calculator am dat de aceste comori:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...