joi, 27 decembrie 2012

George si Pisica Miau-Miau

Pe aceste personaje daca le prind intr-o zi sigur vor regreta!

Si cum stateam noi linistiti in a treia zi de Craciun, fiecare cu indeletniciri de sarbatoare si relaxare vine Dragos si-mi marturiseste ca David a facut ceva la baie: Hai sa vezi cum a bagat pensulele de pictat in chiuveta, uite asa in fiecare gaura. Eu, sa stii ca nu am facut si i-am spus si lui sa nu faca!
Si uite asa ne-am trezit din amortire: desfa, cauta scule, cauta silicon, sterge......

-David de ce ai facut prostiile astea: (eu)
-Nu eu, George!
- Ai vrut sa faci inundatie, ca George? (Dragos)
- Da!
-Asa face pisica Miau Miau? (Dragos)
-Da!


Si uite asa cele trei personaje:David. George si pisica Miau Miau sunt pedepsiti o ora in camera copiilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...