miercuri, 20 octombrie 2021

Iubire, dor pentru Mami!

Ai plecat atat de repede de langa noi. In toata aceasta perioada, de atatea ori, cu telefonul in mana, ma gandeam ca trebuie sa te sun, imi vor lipsi enorm discutiile cu tine.















Credeam ca acest moment va fi candva, departe, cand eu voi fi batrana. A venit brusc, intr-o zi banala, care m-a aruncat in caruselul emotiilor: de la agonie la extaz si inapoi, de la disperare la un fir de speranta de care ma agatam de fiecare data, sa mai cladesc planuri pentru viitor!

Ai fost, esti si vei ramane pentru mine, modelul de mama, profesor, prietena, bunica.

Ai fost alaturi de mine in atatea momente importante pentru mine:scoala, nunta, nasteri, succese profesionale. Ma bucur ca ai fost prezenta si m-ai sprijinit de fiecare data!

Ai fost mama-prietena, in care am gasit spijinul, de fiecare data! Am atatea amintiri frumoase care imi umplu sufletul de duiosie!Voi depana la nesfarsit momentele deosebite pe care ni le-ai lasat in cuferele cu amintiri, mie si lui Rares!

Ai fost bunica Mihaela pentru Dragos si David carora le-ai lasat atat de multe amintiri frumoase ale copilariei lor.

Ai fost soacra, apoi bunica Mihaela pentru Cristi, care-si aminteste cu drag de drumuri alaturi de tine: Severin, Ungaria si discutiile voastre despre istoria literaturii.

Ai fost #doamna de franceza# pentru atatea generatii, pentru mai putini si #doamna de romana# sau #doamna diriginta#. In fiecare ai lasat o parte din tine si peste ani iti sunt recunoscatori. Asta vreau sa fac si eu pentru elevii mei, sa cladesc in ei: bunatate, devotament, dorinta de cunoastere....poate la maturitate isi vor aminti ca am pun o samanta in toate visurile lor! 

Ai fost #doamna preoteasa# pentru o comunitate intreaga, iubita si apreciata!

Ce repede te-ai dus! Imi va fi atat de dor de tine! Sa iti dea Dumnezau odihna vesnica, sa iti aseze sufletul intr-un loc frumos!Vei ramane vesnic in sufletul meu! Dumnezeu sa sa te aiba in paza lui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...