marți, 18 decembrie 2012

Zana Maseluta

           Aseara Dragos cere si el un mar, vazand ca eu rontai de zor cateva mere si la un moment dat cu glasul gatuit de emotie:Mama mi se misca un dinte.....credeam ca va urma o drama in stil Dragos. Dar si-a luat aerul matur si a urmat instructiunile:misca-l usor.....nu cred ca au trecut 10 minute si dintele a cazut! Mai fericit decat in acel moment nu l-am mai vazut de mult pe Dragos. topaia de fericire, a inceput sa dea telefoane (intr-o jumatate de ora vestea s-a dus in cele 4 zari, toata lumea a stiut ca i-a cazut un dinte)
David a primit vestea dupa ce s-a trezit si......a cerut si el un mar, ca poate poate ii cade si lui un dinte. :)
Aseara am lasat dintisorul intr-un cornet de hartie sa-l duca la gradi, dar Zana Maseluta l-a luat si i-a last 2 lei....prind bine, pentru ca Dragos aduna bani pentru un leggo!

Am trait emotia primilor pasi, a primelor silabe, a primei poezii spuse la serbare, a primului dintisor iesit si a primului cazut, toate impletite cu o nostalgie....baietii cresc. Pe Dragos l-am simtit aseara mare, plin de importanta, cu un aer de superioritate cand mi-a spus..."Credeam ca mie nu imi vor mai cadea dintii niciodata"

Acum asteptam sa-i cada si lui David......dar el nu stie ca mai are de asteptat vreo 2 ani!

Un comentariu:

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...