joi, 28 decembrie 2006

Evenimente din viata unui bebe

Azi avem 3 luni si 2 zile.....am venit cu el acasa cand avea 3 saptamani, era debutul colicilor si la primul plans de o ora am chemat doctorita 102.gifm-am plimbat cu el, l-am leganat, l-am umflat de lapte crezand ca-i e foame, nimic. Soseste doctorita Dragos cel mai cuminte si linistit copil, nu are nimic, sanatos tun 41.gif
A urmat luna a 2 a de cosmar, mancat din 2 in 2 ore si plans continuu, ziua nu dormea de loc si noaptea iepureste.Pe la 2 luni si jumatate incepe sa manance la 2 ore si jumatate si dupa baie adoarme fara circ.
Acum mananca din 3 in 3 ore, doarme noaptea, dar inca mai avem 2 mese (cred ca pe cea de la 1 o va scoate curand, ca o mai sare in cate o noapte) si spre fericirea mea mai are o repriza de somn ziua. de obicei dupa masa de la 10.
E innebunit sa avem musafiri si sa-l tina toata lumea in brate, sa iesim la plimbare cu caruciorul si sa se joace cu tati (care din pacate numai seara ajunge acasa).
Am inceput diversificarea, suntem la 6 lingurite de mar ras si 2 de morcov, trebuie sa recuperam greutatea, fiind inca la categoria pana 24.gif4500g si fiind un smecher nu a vrut sanul sub nici un chip, cand mi l-au adus la supt era deja obisnuit cu biberonul si era mai simplu decat sa traga din tzitzile lui mami, dar timp de o luna m-am muls (operatiune criminala) si cu frustrarile de rigoare am acceptat ca nu-l voi alapta la san!

in alte 2 ipostaze! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...