miercuri, 18 iunie 2008

Concediu

Am intrat in linie dreapta cu pregatirile pentru primul nostru concediu in 3, plus unul pe drum cum se spune!Fratele meu era in burta la maica mea cand am zburtat prima data cu avionul si povestindu-se de atata ori acel zobor, la un moment dat pe la 3-4 ani povestea ce frumos a fost atunci cand a zburat cu avionul :grin42: Am terminat toate cumparaturile, am facut liste peste liste: lista lui Dragos, a mea, a lui Cristi....Sunt atat de nerabdatoare sa mergem, simt nevoia sa ies din rutina zilnica, sa fiu cat mai departe de casa si asta probabil, ca vine o perioada in care voi fi mai legata de casa cu 2 copii asa de mici!Ma streseaza garderoba: de la o sapt la alta se aduna cm in jurul taliei. Acum le inteleg si eu pe fetele care sunt disperate ca s-au ingrasat! La prima sarcina o singura rochita de gravida mi-am luat, in rest am intrat in hainele mele. Kg s-au distribuit uniform. Acum nu am pus decat pe burta. Intr-un fel ma bucur ca le voi da jos ff usor!Of, of!_________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...