luni, 30 iunie 2008

Din nou acasa
















Ce repede trece timpul cand faci si altceva....am revenit din primul concediu in formula: Tati, Mami+burtica 25s si Dragos (1 an si 9 luni).Am avut mari emotii, recunosc, la prima noastra iesire in 3, timp de o saptamana si in strainatate. Se pare ca eu am fost singura cu emotii ca barbatii s-au acomodat rapid.Dragos nu stiu cat a perceput acest concediu, dar a fost super incantat ca noua casa avea lift :grin42: ca dna ne invita sa urcam si sa coboram din el :grin42: , ca toate bunicutele roiau in jurul lui, ca am fost amandoi numai in jurul lui, ca i-am satisfacut toate poftele....ce mai, cel mai fericit copil!Nu a prea mancat, dar asta nu e noutate pt mine, acum a vazut si tati cat de putin papa Dragos!A reusit sa-si faca si un cucui de toata frumusetea, cu toata vigilenta noastra si asta era sa ne coste divortul, ca nu putem stabili cu exactitate a cui a fost vina, cand copilul a cazut !




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...