miercuri, 10 decembrie 2008

vaccinul de 2 luni!

Azi am fost la vaccinul de 2 luni, cu inima stransa ca deh! mama are cele mai mari emotii!
Dupa ce l-a masurat si cantarit: 5,2 kg si 60 cm i-a facut vaccinul.
Vorbeam cu el si cu gurita lui stirba imi zambea, cand l-a intepat.
Dintr-o data colturile guritei i-au cazut si zambetul lui s-a transformat intr-un suspin lung. Imi venea sa plang cand am vazut cat e de curajos.
Pe Dragos l-am trimis la Mimi. Am riscat o singura data sa ma duc la cabinet cu amandoi si e ca si cum ai incerca sa bagi 10 iepuri intr-o cusca cu o singura mana Sunt atat de diferiti ca fire!

Dragos e in perioada nazdravaniilor, a obrazniciilor, incearca sa intinda coarda sa vada pana unde ii merge...daca proiectez in viitoar, vad cu el imagini cu un al 2 lea "Denis pericol public"David e linistit, calm. Te uiti la el si e incruntat cand Dragos tipa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...