vineri, 27 martie 2009

Debutul diversificarii

Am inceput marea diversificare....m-am decis sa nu incep cu sucuri, tinand cont ca David nu accepta biberonul si totusi trebuie sa facem pasii spre mancarea solida, nu spre lichide din biberon.Am ales masa de 10-11 cu primul fruct : mar.
Chiar daca incepi cu o lingurita tot trebuie sa razi tot marul Prima lingurita ajunge in gurita copilului pe fata lui citesc o mie de ganduri si sentimente. O plimba prin gura, o aduce pe buze, o baga iar in gura...in fine dispare pe undeva, poate prin colturile gurii, ii mai dau o lingurita si se bosumfla...
A 2 a zi crestem portia: prima lingurita merge, iar a 2 a...s-a inchis pravalia!A 3 a zi am trecut la morcov crud ras (operatiunea aceea innebunitoare sa dai un morcov pe razatoarea de sticla)...parca a mers mai bine vreo 20g adica 3-4 lingurite (mai bine zis varfuri de lingurite)
Ei si o data cu David am revenit si eu la mult laudata mancarea sanatoasa....mar ras, morcov....ca ce sa fac cu bolurile din care dispar doar 2-3 lingurite Dragos fuge cand il tentez cu castronul..."mancaie bebe"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...