miercuri, 11 martie 2009

Terapia jurnalului

A scrie in jurnal pentru mine e o terapie, am si eu momentele mele cand as cere repede o programare la un psihiatru, dar cum nu am timp nici sa mor...ma gandesc cum as descrie in cuvinte scena respectiva si atunci capata o "cosmetizare" si devine o tragi-comedie.

E minunat sa fii 24 din 24 mamica de 2 copii, asa suntem noi inzestrate sa facem fata...
Ieri mi-a cazut un ciorap din ligheanul de rufe pe care l-am dus la intins, zacea pe scara...vine C acasa trece de 5 ori pe langa el, se trezeste Dragos trece de 3 ori, eu vroiam sa vad daca va deranja pe cineva acel ciorap pe scara sau asteptam pe Davidutzu sa cresca sa-l ridice el Dragos a fost cel care mi-a atras atentia "cazut cioapu' mama " Tot e bine!

Azi stergeam pe jos si-mi sare Dragos in spate dupa ce primise o sapuneala ca tot butona masina de spalat, "iubec tae mama" cum sa fii suparata pe ei?Sau cand vor sa ma ajute: Dragos sare primul in fata mea "maiutzi mama" si bineinteles ca mai tare ma incurca, dar psihologii spun ca trebuie incurajati, asa ca....sotul de cate ori incalzeste la cuptor ma intreaba: pe cate grade si cate minute.... ca sa nu zici ca am stricat ceva...deci vezi ca totul e numai si numai din bunavoita

Uneori suntem la curtea regala (una din Honolulu cred ) Dragos vine cu un prosop si ma ridica la rangul de "pintzesa" si el e "cavael" of, si desenele astea....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...