marți, 9 februarie 2010

Din nou la scoala


In fiecare an reincep scoala...acum reincep dupa concediile de ingrijirea copiilor...e o emotie de confruntare a noului, a ineditului...
Reintoarcerea o fost brusca (ne-a venit o idee, ne-am facut cateva planuri si am decis:ma intorc)
Am luat catedra de stiinte socio umane, pe care eu sunt titulara de 8 ani si in campul muncii din 1999 (Doamne ce a trecut timpul).
Catedrele noastre sunt un amestec de:logica, psihologie, ed. antreprenoriala, economie, sociologie si filosofie...si semestrul asta am din fiecare :)
In primul an mi-a fost greu sa trec de la o ora la alta, acum e deja obisnuinta!

Am regasit o alta locatie (cladire noua, dupa standarde europene de zeci de mii de mp, cu laboratoare, cu CDI, cu sala de sport, cu sala festiva), conducere noua, colegi noi si alta generatie de copii.
Am regasit colegii obositi si plictisiti ca nu mai exista acel feed back pe care-l astepti de la elevi, siderati de ce vad pe fluturasul de salariu, o conducere stresata ca nu sunt bani...si in banci niste copii, aceeasi timizi, obraznici, simpatici, draguti adolescenti care cauta ceva...oare vor gasi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...