duminică, 11 aprilie 2010

Franturi de ganduri

Nu mai reusesc sa stau, sa pot asterne linistita cateva randuri la calculator; dar cu siguranta va veni si timpul cand voi putea pune pe hartie linistit si fara graba toate gandurile....poate la batranete, la pensie....nu, prefer aceste zile cand efectiv nu stiu cand se face zi, noapte si o iau de la capat.
Am intrat in hora si nu mai putem da inapoi....Voi scrie si despre aceste lucruri cand vom pune punct, pana atunci acest capitol e doar stres, perseverenta, indarjire...chestii de oameni mari.

Ei ce mai fac copii? Dragos 3 ani si 6 luni, David 1 an si 6 luni....

Datorita planurilor noastre s-a mutat bunica cu noi (strabunica copiilor)cineva trebuia sa stea si cu Dragos pana vin eu de la scoala, David fiind la socrii in timpul saptamanii.
Ei bunica are 82 de ani, dar foarte vivace si cu un vocabular foarte colorat si idei care mai de care mai traznite....astfel incat Dragos din copilul acela cuminte, linistit a devenit o obraznicatura.....dar de 3 zile am schimbat foaia: o luam de la capat si ii amintim copilului ca exista clar niste reguli si apoi libertatea de exprimare, mai ales in stilul lui.

Azi David se juca cu o strecuratoare, apare si Dragos ca vrea si el ceva de joaca, adica sa aiba si el o ocupatie....i-am dat o carpa si o laveta sa stearga dulapul de la bucatarie....asa ca sa aiba si el o ocupatie, nu de alta, dar ii venise ideea sa scuture plicurile de condimente.

Scena II
Apare Mimi (bunica) mama nu vrea sa dea papucii mei din picioare si troncane pe hol cu ei
- Dragos mama te roaga frumos sa te descalti
- Nu
- Dragos te rog sa-i dai jos, sunt mari si vei cadea
- Nu...si fuge pe hol cu ei
3 minute stai pe fotoliul de pedeapsa. Jale mare ca din acea pozitie nu vede la Tv; ca sa rezolv problema l-am inchis....

Acum mi-a promis ca va fi cuminte....!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...