miercuri, 11 mai 2011

Pretransfer

In ceea ce priveste locul meu de munca, pot multumi lui Dzeu ca m-a ajutat de fiecare data, adica m-am prezentat la titularizare si m-am titularizat pe ce am vrut, acum am vrut sa ma transfer si am reusit.
Urasc birocratia, dosarele, semnaturile si "saru-mana dnul X as avea nevoie de o semnatura".
Anul acesta m-am inarmat cu rabdare si eram pregatita pt dosariada....
10.05.2011 sedinta publica de RTA si PRE
Pe site anuntul era "toti candidatii trebuie sa fie cu o ora inaintea programarii pt dicutiile cu inspectorul de specialitate"Am fost mai repede de 12,30 ca sunt obsedata de punctualitate. Cand am intrat si noi in sala la 14 a fost anuntata pauza (comisia lucra de dimineata si mai urmau socio umanele si invatatorii care erau ff numerosi.
In fine incepe cu noi, in ordinea punctajului eram a 2 a. Ajung la comisie, imi cer codul liceului.....eu 1879 (pai e cod de franceza.....nu, eu vreau filosofie.....) Dnule inspector dati-ne codul de la Vlaicu....nu am nicio hartie cu mine, nici cu catedrele, nici cu dosarele. Noroc ca totul e informatizat si introducand numele liceului in calculator, a aparut si codul.....Al 2 lea cod....Sylva era bun....
Ce eliberati?
-....imi venea in minte Regele Ferdinand.....ca tocmai se daduse la alta disciplina!
- Liceul Teoretic Petru Rares.....

Si totusi ma obseda ideea de unde am scos eu codul la Vlaicu.....de la nr. curent!!!
.........................................

In dosarul de pretransfer OPisul incepea cu numirea in invatamant......Ma duc la secretara si ii spun ca eu nu am numire, ca in viata mea eu nu am avut acest act in mana.....Nu se poate, cand te-ai titularizat, ai primit numire.....Nu....Ba da!.....Era in dosarul scolii originalul, nu mi l-au dat decat acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...