luni, 23 mai 2011

Viata de parinte capitolul "distractii de wkend"

Vineri l-am luat pe Dragos acasa, obositi, transpirati, toti visam un wkend linistit si racoros, daca deja visam racoare si e abia mai, ce-o fi la vara.....stiu voi sta acasa la racoare.
Dar sa ma intorc la povestea de wkend.
Facem cumparaturi pt sfarsitul de saptamana si planuri pt un gratar, favoritul lui Dragos pt sambata si plimbare in parc si inghetata duminica.
Seara cand se dezbraca Dragos in pijama mi se plange ca-l doare putza ca si-a prins-o in fermoar....ramane asa si ne culcam. Sambata urmam planul, facem gratarul, ne simtim bine si Dragos vrea sa-si schimbe pantalonii, dar sa am grija ca iar il doare putza....Hopa! Mi se aprinde beculetul, asta nu mai e fermoarul....Dupa ce-l santajez, negociez, ma lupt cu el, reusesc sa zaresc o gaurica si un corp strain.....Dragos ai o goanga acolo! Habar nu am de unde am intuit diagnosticul!
C hai la urgenta ca l-a muscat o capusa! De unde ai mai scos-o si pe asta?!

Bineintels ca-n 10 minute ni se confirma diagnosticul:muscatura de capusa, cu picioare lasate la locul faptei!

Trecem de urgenta copii si ne trimite la urgenta generala (chirurgie) si stai, si asteapta si vezi SMURDUL si alte alea....si o bunicuta in fata noastra muscata tot de o capusa....de san!
(Comentarii de pe margine:la varsta asta, cine sa te mai muste, doar o capusa!)

Ajungem la chirurg ii scoate picioarele, ii face un vaccin si ne trimite la infectiose pt antibiotic (asta e procedura in caz de muscaturi de capuse)
Acum Dragos ia antibiotic.

Din frumusetile vietii de parinte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...