marți, 19 iunie 2012

Fericirea mea e in ochii tai



Am avut intotdeauna o slabiciune pentru pisici. Probabil independenta lor, gratia lor sau pur si simplu o atractie spre aceste animale. De ceva timp copii vor:pesti, caine, pisica...Acum s-a nimerit sa primim o oferta de pisica si ei sa fie prezenti la negociere... O luam mama, ii facem noi casuta din cuburi. Ii dam lapte...Sa o luam....Am cedat, ca fie vorba intre noi si eu o vroiam :)
Pisica nu a sosit in ziua promisa....a fost doliu....
Sambata a sosit si pisica, cand eram in cel mai aglomerat wkend....Copii au fost la Adina si Danut si cand s-au intors ii astepta surpriza.
David cu vocea gatuita de emotie "Mama sunt asa de ferict, asta mi-am dorit, o pisica! Pe Edi!"

Cand i-am vazut ochisorii sclipindu-i de fericire mi-am zis: asta mi-am dorit sa fiu fericita!

Sunt   cateva momente in viata in care am simtit cu adevarat fericirea, nedefinita si irepetabila la aceeasi intensitate....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...