luni, 2 iulie 2012

Varsta intrebarilor esentiale....

Suntem in etapa in care ma trezesc pusa in dificultatea de a raspunde unor intrebarilor si a ochilor care se uita mirati la mine cand rostesc cuvinte, care-i fac sa ma priveasca ca pe o ciudata, dar nu indraznesc sa imi spuna: Mama, ce prostii vorbesti!

-Mama tu esti frumoasa!Multumesc....
-Ce inseamna sa fie frumos?
-Adica sa vezi ceva si sa iti placa....
-Mie imi place pestele :) :) :) Imi place cum arata pestele la Metro!  (conversatie cu Dragos)

................................................................
-Mama tu cand ai sa fii batrana?
-Peste muuuuuuuulti ani..........cand ai sa fii si tu mare.....
-Eu nu vreau sa fiu mare, ca sa nu fii tu batrana.....
-Atunci facem altfel:eu nu am sa imbatranesc, dar tu ai sa cresti si vei avea o mama vesnic tanara!
- Buna idee....

.....................................................................
-Mama de ce Edi (pisica) nu se bronzeaza peste tot?
Pisica are cateva pete gri, in blana alba, de care David e convins ca sunt de la bronz!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...