luni, 14 aprilie 2014

Alergiile si copilaria

Imi amintesc copilaria mea cu crizele de alergie alimentara, pe care dupa ce le-am constientizat am facut o lista intreaga de alimente de care ma feream sau cel putin le consumam in cantitati foarte mici incat sa nu mai declanseze eruptia.
Apoi a venit perioada (prin facultate) cand s-a declansat alergia la polen, flori de salcam sub forma unei rinite sau conjunctivite. De cativa ani astept primavara cu teama, respirand doar pe jumatate, fugind de puful papadiilor care zboara in aer.

Din pacate si David trece prin acelasi calvar al alergiilor. I-am facut testele si este alergic la polen, iarba noua, puf, acarieni si aer umed. E al doilea an de cand face tratament pt asmul bronsic.
E un copil atat de intelegator care stie sa-si manevreze singur sprayul in cazul crizelor de tuse, care a inteles ca un simplu suflat intr-o papadie il va face sa tuseasca minute in sir, ca nici cacaua nu-i face bine, ca el are perna lui pe care poate dormi linistit noaptea....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...