duminică, 26 octombrie 2014

Zile fara stralucire

Asta nu-mi place....cand  trec anotimpurile si trece timpul si zilele devin rutina, fara a mai apuca sa fac ceea ce-mi place. S-au dus in departare zilele frumoase, stralucitoare de vara, au trecut si cele de culoarea mierii, pierdute in curcubeul nuantelor de ruginiu.....acum e doar dimineata, ceata, ploaie, frig si iar seara si intuneric.
Nu mai sunt iernile de altadata, cand scaparau stelele pe cer si pasii scartaiau pe zapada inghetata bocna. Cand noptile erau mai luminate decat zilele scurte, de luna ce parea ca danseaza pe cer de frig. Intotdeauna imi era mila de luna iarna. As fi invitat-o sa se incalzeasca.....imi plac garniturile de pat cu luna si stele, in care luna e cu gura pana la urechi, de fericire ca se strecoara intr-un pat cald, in care mainile o imbratiseasa si o incalzesc. Stiu ca am o problema cu frigul, de aceea vara incerc sa acumulez toata caldura de care fuge toata lumea!

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...