marți, 30 decembrie 2014

Dorinta de la cumpana dintre ani

             Anii zboara parca ar avea aripi de ingeri sau ghiare de demoni. Pe unii ii simti greu, istovitori, lasa urme, din care ar trebui sa invatam; altii se falfaie usor, domol si lasa in urma amintiri, zambete si ecoul hohotelor de ras. Nu stiu cand trec. Acum e 31 decembrie, apoi ziua lui Cristi, Pastete, ziua mea, vacanta de vara, inceputul scolii, zilele copiilor si iar Craciunul. Se duc ....ne pierdem in detalii care ne macina in interior pentru a da bine in exterior
        In fiecare an ma gandesc cum sa sintetizez intr-o singura dorinta tot ce-mi doresc in noul an....ca nu-i voie sa trisezi.
           Imi doresc ca baietii sa fie fericiti, sa-i vad zilnic zambind si ma topesc cand il aud pe David razand in hohote. Sa fie calmi, senini, multumiti de rezultatele muncii lor, sa nu fie dezamagiti. Sa-si pastreze inocenta, dar treptat, treptat sa se instaleze si maturitatea. Sa reuseasca in fiecare zi sa fie tot mai independenti fata de noi, dar legati pentru totdeauna de "acasa" unde ii voi astepta cu pranzul preferat, ei aducandu-mi cafeaua preferata (din planurile de viitor pe care le tesem uneori). Sa fie sanatosi.
          Imi doresc atat pentru mine, cat si pentru Cristi, serviciu sa fie o parte placuta a vietii, nu incrancenare, ipocrizie, nu tipete si urlete.Imi doresc un climat unde sa ma duc cu placere. Imi doresc sa-mi fie apreciata munca, nu vanate greselile.
          Imi doresc ca banii pentru care muncim sa ne ajunga si sa nu ma mai crizez cand apare ceva neprevazut.
          Imi doresc ca in vacanta sa ne putem permite sa mergem undeva cateva zile impreuna cu copii.
          Sa fim sanatosi, sa avem parte de liniste si calm, ca sa putem functiona si sa dam randamentul dorit.
Cum sa sintetizezi totul intr-o singura dorinta?.....
Anul acesta voi trisa putin si voi rost repede, repede.....vreau tot ce-mi doresc pentru familia mea......dar voi cere organizat:  la sustinerea lucrarii, in lista Iepurasului,  de ziua mea, in vacanta, de Craciunul viitor......hai ca se poate ca doar nu am cerut totul pentru 1 ianuarie :)
La multi ani 2015!

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...