luni, 22 decembrie 2014

Limba germana si David

          Intr-o seara misunand noi prin oras, dand frau liber amintirilor de acu' 30 de ani, cum iernile erau ierni si pe vremea asta umblam cu obrajii inghetati si ochii sticlind de bucurie ca vine vacanta si o data cu ea Craciunul, Mosul si colinda. Si cum umblam noi de la unii la altii si ne intalneam sa facem repetitii pentru colinda de Craciun pun si eu intrebarea:
- Voi ce colinda veti canta anul acesta?
Dragos:- Eu vreau una in germana! Dar se dovedeste ca nu o stie pe toata si nici David nu o stia. Renuntam.
David:- Eu vreau aia cu Abracadabra Ham-Ham. Simt usor cu imi creste tensiunea si-mi zic in gand "iar au chef de glume, nu iau nimic in serios".Daaavid te rog sa fii serios, ce colinda vrei sa propui? El tare pe pozitie si hotarat :Abracadabra Ham Ham.....si cu iritare in voce;
-De ce, mama, tu nu vrei asta?
Eu si mai surprinsa si socata, ma gandeam cu viteza fulgerului de unde au mai scos si colinda asta ???
-Mama, dar si tu o stii!
Aoleu, vorba lui David, e de rau ca nu-mi amintesc!
-Am cantat-o la biserica.....
Bingo......David se numeste ABRAHAM!!!!!
-Da, ai vazut ca si tu o stii :)))))))
Am renuntat si la asta ca Dragos nu a stia si ne-am intors la Mos Craciun cu plete dalbe

De la Abraham la Abracadabra ham ham!!!

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...